Om

Denna sidan drivs utav mig Eviz Landin, född 1993 på våren. Jag har alltid haft ett intresse för att desgigna och börjar nu att ta detta på allvar, en utav de många hobbysarna jag har!

Jag har alltid varit beroende utav att designa och skapa. Jag började nog blogga allra först 2007 kanske. Redan då började jag söka runt och lära mig grunderna och hur man bloggar.
2009 slutade jag nian och visst exakt vad jag skulle söka in till IT-MEDIA. Detta för att jag skulle lära mig om fotografering (men lärde mig aldrig något nytt eftersom jag redan kunde de haha!!). Men även för att veta mer om kodning, vi fick lära oss att bygga upp hemsidor från grunden och hur html och css funkar.
Annars är jag en helt vanlig tjej, lite galen kanske! Umgås lätt med andra och är riktigt engagerad och målinriktad.
Jag lämnar aldrig ut något som jag själv inte är nöjd med och leverar alltid snabbt och smidigt!

Min personliga blogg finner ni här: evizlandin.blo.gg
Min mail är: [email protected]
Facebook: Eviz Spindelkatten Landin ( Lättast att kommunicera och föra över bilder här )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback