Beställning.

Vill ni beställa utav mig?
Skicka då ett mail eller ett meddelande på facebook ang designen.
Nämn om du vill ha en header eller om du vill ha en hel design, jag kommer då svara och vi snackar om din design då!

Hur länge får jag vänta?

Det berors helt på hur avancerade bloggdesigner ni ska ha, en header gör jag klart på en dag, medans en design kan ta max 1 vecka att göra bereonde på vad ni vill ha.  Men oftast brukar de ta 1 dag innan jag är klar med designerna, det som oftast gör att de dröjs ut är att personerna som beställt designer är lite sega på att svara en, då tar det ju självklart längre tid. Vill du kan du betala en liten summa för att komma före de andra i kön, denna ligger på 20 kr :)
 
Hur gör jag när jag ska betala?
Jag skapar alltid designerna på en testblogg och kommer att guida dig tills du är nöjd. Har du valt en avancerad design/header kommer detta kosta en liten summa. Jag vill helst att man överför pengarna till mitt bankkonto men ni kan även betala med antingen paypal eller skicka med posten (dock sker betalning via posten på egen risk!)
 
Hur får jag min design?
När jag har pengarna inne på mitt konto eller om du beställt en gratis design så kommer jag att sätta in designen på din blogg, jag HACKAR inte någons blogg så ni kan alltid lita på mig!

Om jag ångrar mig om något?
Om du ångrar dig så säg gärna till mig, för det är inte kul för mig att designa ihop en design som du sedan inte vill ha. Så du kan alltid ångra dig, men har jag redan kommit såpass långt på din design så får du rabatt på den.
 
Kom ihåg att glada och nöjda kunder gör alltid arbeteren gladare, jag tolerar inte att man tjaffsar och velar utav man ska ha bestämt sig och man ska veta ungefärligen vad man vill ha!
 
Jag kommer ibland att ladda upp vissa gratis designer och vissa designer som kostar en liten slant på bloggdesign.nu, där kan ni söka efter evizlandin och där finner ni några designer jag gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback